.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:ثبت‌نام ۶۰ هزار مازندرانی در طرح مسکن ملی
استاندار مازندران با اشاره به اینکه طرح ملی حدود ۶۰ هزار مازنی ثبت‌نام کردند، گفت: باید زمینه‌ای ایجاد کرد تا علاوه بر کیفیت‌بخشی به طرح مسکن ملی، افراد بیشتری به‌ویژه جوانان در این طرح مشارکت کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه شورای تامین مسکن استان، تصمیمات اتخاذ شده در این شورا را مطلوب ارزیابی کرد و با اعلام این که تاکنون حدود ۶۰ هزار مازنی در این طرح ملی ثبت‌نام کردند، گفت: در بخش عمده‌ای از شهرستان‌ها، جانمایی اراضی توسط دستگاه‌های مسؤول صورت پذیرفت و تسهیلاتی مصوب تاکنون در مناطق شهری تا سقف ۳۰ میلیون و در مناطق روستایی ۲۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

وی اظهار کرد: با اعلام آمادگی پیمانکاران و انبوه‌سازان امیدواریم بتوانیم به‌سرعت افتتاح بخشی از پروژه‌های مسکن مهر که در گذشته طراحی شده است را در آینده نزدیک شاهد باشیم و کلنگ پروژه‌های جدید را در آینده نزدیک به زمین بزنیم تا کسانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشدند یا برای ثبت‌نام در این طرح، تردید داشتند، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

استاندار مازندران گفت: امیدواریم در طرح ملی مسکن با اقدامات موثر زمینه‌ای فراهم شود تا افراد نیازمند مسکن به‌ویژه جوانان مشارکت کنند.

این مسؤول یادآور شد: باید اقدامات لازم برای کیفیت‌بخشی به این پروژه براساس آسیب‌شناسی انجام شده و سازکاری که در مسکن مهر به‌کار بسته شد، صورت گیرد تا متناسب با وضعیت روز جامعه این واحدها تحویل مردم شود.

استاندار مازندران با عنوان اینکه کارگروهی متشکل از معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و انجمن انبوه سازان و پیمانکاران برای قیمت گذاری مسکن ملی در استان تشکیل شود، افزود: بنا نیست در طرح مسکن ملی، واحدهای لوکس و تجملی احداث شود و باید با همه صرفه‌جویی‌های ممکن این پروژه با کیفیت مناسب اجرا شود و این مهم یک اصل در این طرح ملی است.

حسینی‌پور تاکید کرد: نباید در ساخت‌‌وسازها از کیفیت کم کنیم و مجموعه انبوه‌سازان و پیمانکاران، نگاه معنوی و کمک به دولت در طرح مسکن ملی داشته باشند تا قشر ضعیف جامعه صاحب خانه شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش دولت تثبیت قیمت‌ها در بازار است و برای نخستین بار به‌زودی شاهد پوست‌اندازی در فضای برنامه و بودجه کشور خواهیم بود، اظهار کرد: دولت در چنین شرایطی به‌دنبال ظرفیت داخلی و رشد اقتصادی است که پیام مثبتی را با خود به همراه دارد. البته دولت به‌دنبال دیپلماسی سازنده و عزتمندانه است و یقینا اتفاقات خوبی در بخش بین‌المللی و مذاکرات هم رخ خواهد داد و شاهد گشایش‌های اقتصادی در این حوزه هم خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.327 seconds.